"Av dina befallningar får jag förstånd, därför hatar jag alla lögnens vägar. Ditt ord är mina fötters lykta och ett ljus på min stig."
Ps.119:104-105

"Through Your precepts I get understanding: Therefore I hate every false way. Your word is a lamp on my feet and a light to my path."
Psalm 119:104-105

sunnuntai 21. syyskuuta 2014

Rukousvastauksia

Minä kiitän Sinua rakas Jumala, Jeesuksen Kristuksen Isä, siitä, että sinä vastaat rukouksiini. Sinä ratkaiset tilanteet, jotka minusta tuntuvat mahdottomilta ratkaista, ja autat minua elämään sovussa lähimmäisteni kanssa. Sinä näytät minulle kuinka minun tulee elää ja ohjaat elämäni kulkua. Rukoilen Jeesuksen Kristuksen nimessä, ja sinä vastaat minulle. Haluan elää Rakkaudessasi ja läheisyydessäsi. Monta kertaa vastaat rukouksiini, että odota, ole rauhassa, ylistä ja kiitä, niin Minä Sinun Jumalasi valmistan tien. Rakas Kaikkivaltias Jumala, sinä ympäröit minut rakkaudellasi ja anteeksiannollasi, niin että voin jakaa saamaani rakkautta ja armoa myös muille. Haluat eheyttää särkyneen sydämeni niin, että voin ottaa vastaan voimasi, viisautesi ja rakkautesi, kyetäkseni olemaan armollinen itselleni ja lähimmäisilleni. Kiitos, ylistys ja kunnia Taivaalliselle Isälleni!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti