"Av dina befallningar får jag förstånd, därför hatar jag alla lögnens vägar. Ditt ord är mina fötters lykta och ett ljus på min stig."
Ps.119:104-105

"Through Your precepts I get understanding: Therefore I hate every false way. Your word is a lamp on my feet and a light to my path."
Psalm 119:104-105

perjantai 7. maaliskuuta 2014

Tienviittoja

"Syntymästäni alkaen olen ollut sinun varassasi, sinä olet ollut Jumalani ensi hetkestä alkaen." Ps.22:11

"Jeesus vastasi: "Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan pääse Isän luo muuten kuin minun kauttani." Joh.14:6

Olen ollut matkalla taivaaseen syntymästäni lähtien. Tie taivaaseen on valoisa ja täydellinen, kuitenkin täällä pimeässä maailmassa on usein vaikea nähdä oikeaa tietä. Saatana on tehnyt omia valeteitään, jotka voivat näyttää hyvinkin houkuttelevilta. Jotkut ihmiset houkuttelevat itse rakentamilleen teille. Välillä sitä huomaa tehneensä ihan oman mutkan tien sivuun. Usein maailman varjot heijastuvat tielle ja saavat epäilemään, olenko oikealla tiellä, kuljenko oikeaan suuntaan? Onneksi aina uudestaan kohdistan katseeni Jeesukseen, joka loistaa pimeydessä ja kertoo oikean suunnan, näyttää minulle tien taivaaseen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti