"Av dina befallningar får jag förstånd, därför hatar jag alla lögnens vägar. Ditt ord är mina fötters lykta och ett ljus på min stig."
Ps.119:104-105

"Through Your precepts I get understanding: Therefore I hate every false way. Your word is a lamp on my feet and a light to my path."
Psalm 119:104-105

tiistai 19. elokuuta 2014

Valo pimeässä

"Jeesus puhui taas kansalle ja sanoi: "Minä olen maailman valo. Se, joka seuraa minua, ei kulje pimeässä, vaan hänellä on elämän valo."" Joh.8:12

Ulkona sataa vettä ja taivas näyttää ihan harmaalta, ja kuitenkin aurinko alkoi äsken paistaa sieltä jostakin pilvien läpi tai välistä. Sade ei lakannut ja taivas näyttää ihan yhtä harmaalta kuin vähän aikaisemmin, jolloin vain satoi, eikä auringonpaisteesta  ollut tietoakaan.

Tuo kuvaukseni tämänhetkisestä säästä täällä, sopii mielestäni hyvin ylläolevaan Raamatun jakeeseen ja minun tämänhetkiseen tilanteeseeni. Olosuhteet ja kaikki ympärilläni voi näyttää harmaalta tai pimeältä, mutta minä olen kuitenkin valossa, Jeesuksen Kristuksen seurassa. Joskus päästän väliimme ohuita sumupilviä ja valo näyttää heikkenevän, mutta rukoilen Jumalan puhdistavan Pyhän Henkensä avulla minut, minun ajatukseni, mieleni ja kaiken mitä minussa on niin, että pilvet väistyvät ja valo kirkastuu.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti