"Av dina befallningar får jag förstånd, därför hatar jag alla lögnens vägar. Ditt ord är mina fötters lykta och ett ljus på min stig."
Ps.119:104-105

"Through Your precepts I get understanding: Therefore I hate every false way. Your word is a lamp on my feet and a light to my path."
Psalm 119:104-105

tiistai 12. elokuuta 2014

Vaikeaa vaellusta

"Ravitse aamulla meitä armollasi, suo meille iloa ja riemua kaikkina päivinämme." Ps.90:14


En voi kuin kiittää Jumalaa siitä kaikesta ilosta ja riemusta, jota olen saanut kokea tämän kaiken mahdottoman vaikean keskellä. Kiitos Herralle rohkaisusta ja vahvistuksesta, jota sain eilen ja tänäänkin taas sekä kirjojen, Raamatun ja etenkin erään ihmisen kautta. Jeesus, ja ilo ja riemu Hänessä, ovat aina niin lähellä minua, vaikka joudun tekemään vaikeita asioita ja kohtaamaan vaikeuksia Häneltä saan viisautta, voimaa ja rohkaisua niin, että jaksan pysyä totuuden tiellä ja vaeltaa eteenpäin, vaikka luulen jo voimieni loppuneen.

Minun oli tarkoitus kirjoittaa jo aiemmin ja ihan muuta, mutta eteeni tuli vaikea (ihan mahdottomalta tuntuva) tehtävä, joka minun oli tehtävä ennen kuin pystyin kunnolla keskittymään mihinkään muuhun. Ja toisaalta ennen kun pystyin suorittamaan sen tehtävän jouduin keräämään voimia, pyytämään viisautta ja rukoilemaan, kuten myös tehtävää suorittaessa. En yhtään tiedä suoriuduinko tehtävästä Jumalan tahdon mukaisesti ja mitä siitä seuraa, mitä tapahtuu seuraavaksi, mutta rukoilen Jumalalta voimaa ja viisautta jatkoonkin. Kiitän Jumalaa Hänen Armostaan, jonka ansiosta olen pelastettu!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti