"Av dina befallningar får jag förstånd, därför hatar jag alla lögnens vägar. Ditt ord är mina fötters lykta och ett ljus på min stig."
Ps.119:104-105

"Through Your precepts I get understanding: Therefore I hate every false way. Your word is a lamp on my feet and a light to my path."
Psalm 119:104-105

perjantai 5. syyskuuta 2014

Elämän tie, ehtymätön ilo, ikuinen onni

"Minä kiitän Herraa, hän neuvoo minua, yölläkin kuulen sisimmässäni hänen äänensä. Minä pysyn aina lähellä Herraa. Kun hän on oikealla puolellani, minä en horju. Minun sydämeni iloitsee, mieleni riemuitsee, minun ruumiini ei pelkoa tunne. Sinä et hylkää minun sieluani tuonelaan, et anna palvelijasi joutua kuoleman valtaan. Sinä osoitat minulle elämän tien, sinun lähelläsi on ehtymätön ilo, sinun oikealla puolellasi ikuinen onni." Ps. 16:7-11


Tänäänkin oli niin kaunis, aurinkoinen ja lämmin päivä. Iloiten sain kulkea ulkona nauttimassa kaikesta kauniista, Luojan luomista kasveista ja eläimistä, auringon lämmöstä, elämästä. Elämäni iloineen ja suruineen on Jumalan käsissä, saan aina luottaa Hänen Rakkauteensa. Sydämeni iloitsee, mieleni riemuitsee ja pelko väistyy uskon tieltä. Kaikkivaltias Jumala sinun ehtymättömistä lähteistäsi pulppuaa ilo, onni, rakkaus...Kiitos, ylistys ja kunnia Jumalalle Jeesuksen Kristuksen nimessä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti